تحقیق کارافرینی

دسته بندي : کارآفرینی » کاریابی و کارآفرینی
مفهوم کارآفرينی:
كـارآفريـني مفهومي است كه تاكــنون از ديدگاهـــهاي مختلف مورد بررســي قرار گرفته اســت و هـــمه بر ايـن باورنـد كـه كارآفرينی (Entrepreneurship) موتور محركه توسعه اقتصادي كشورهاي توسـعه يافته و در حال توسـعه است. کار آفرینی فرآیندی است که در آن فرد کار آفرین با ایده های نو و خلاق و شناسایی فرصت های جدید و با بسیج منابع ، مبادرت به ایجاد کسب و کار و شرکت های نو ، سازمانهای جدید و نو آور و رشد یابنده نموده که توام با پذیرش مخاطره و ریسک است و منجر به معرفی محصول و یا خدمت به جامعه میگردد. کار آفرینی خلق و ایجاد بینشی از هیچ است . کارآفرینی فرآیند ایجاد و دستیابی به فرصت ها و دنبال کردن آن ها بدون توجه به منابعی است که در حال حاضر موجود است . یکی از جنبه های اصلی کارآفرینی شناسایی و بهره برداری از فرصتها برای گسترش شرکت های کوچکتر است. سه دليل مهم كشورها براي توجه به مقوله كارآفريني , توليد ثروت , توسعه تكنولوژي و اشتغال مولد است.درحالي كه در كشور ما به اشــتباه اين مفهوم صرفاً با اشتــغال زايي مترادف شده و فقط براي حل مشكل اشتغال به سمت كار آفريني پيش مي رويم .
در اواخر دهه70 در بسياري از كشورهاي پيشرفته به علت تغيير در ارزشها و گرايشهاي جامعه و البته تغييرات جمعيت شناختي ، موجي از كسب و كارهاي كوچك و افراد خود اشتغال به وجود آمد.
دسته بندی: کارآفرینی » کاریابی و کارآفرینی

تعداد مشاهده: 958 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 50

حجم فایل:16 کیلوبایت

 قیمت: 69,900 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی: