تحقیقی در مورد بازاريابي چندسطحي
دسته بندي :
فنی و مهندسی »
صنایع
توجه: این فایل میتواند هم به عنوان تحقیق و هم به عنوان مقاله مورد استفاده قرار گیرد
فرمت : Word(قابل ویرایش و اماده پرینت)
تعداد صفحات: 7
تصویر:این فایل فاقد تصویر می باشد
فونت:roya
سایز:حداکثرو معمول_24
دید اجمالی :
بازاريابي چندسطحي بيش از هشتاد سال سابقه دارد. از قديميترين موارد اين نوع بازاريابي در روسيهٔ تزاري توسط يک دوچرخهفروش انجام شده است. اين ماجرا را ياکوو ايسيدوروويچ پرلمان، رياضيدان روس که از اوايل قرن بيستم تا اواخر جنگ جهاني دوم زندگي ميکرده است در کتاب «رياضيات زنده»، در بخشي با عنوان «دوچرخههاي ارزان» نقل کرده است.
در اين روش خريداران نقش بازارياب را بازي ميکنند و براي رسيدن به پورسانت ميبايست، به جاي بازاريابان حرفهاي، به دنبال مشتري بگردند.